יום שני, 11 בינואר 2021

 בוקר טוב אהובים שלי...

איך אני שמחה שאני המורה שלכם! 

אני רואה את המאמץ שבלמידה ואני יודעת שמי שרוצה ומתמיד גם מצליח. 

אז בבקשה הקפידו על כל הכללים והנהלים! ותיכנסו לכל השעורים ובזמן. גם אם הם בסוף היום. תתכננו את זמני הארוחות ועשו לעצמכם לוז יומי אישי. (מה שהיה אתמול עם יפתח היה לא בסדר! וזה חבל. )

אני כמובן כאן בשבילכם לכל עניין שתצטרכו אנא מכם תעזרו בי!

שני💓

הידעת?!

סיפורי 'פו הדב' מבוססים על דב קנדי בשם וויני, שהובא לגן החיות בלונדון. כריסטופר רובין אהב לצפות בו ואביו, א.א. מילן, כתב סיפורים על כך. 

מערכת שעות:

 

קפסולה א'

קפסולה ב'

8:15

מתמטיקה

קישור

משימה באופק

קישור למשימה

9:00

משימה באופק

קישור למשימה

מתמטיקה

קישור

10:15

אנגלית- קפסולה א'- קישור

לאנגלית עם חגית- לחצו כאן

11:00

 

אנגלית- קפסולה ב'- קישור


12:05

גאוגרפיה- קישור

לאנגלית עם דיויד- לחצו כאן

12:50

 חנ"ג- נוכחות חובה!!!

עליכם להביא: כיסא חזק ויציב

קישור

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה