יום שני, 12 בפברואר 2018

תרגיל למידה מרחוק

תרגיל למידה מרחוק
להלן המשימה לתרגיל של השנה.


לקראת יום המשפחה, נכיר אילן יוחסין ואוצר מילים של קרובי משפחה, נלמד באמצעות פעילות מקוונת ולבסוף נוסיף תגובה לרשומה זו.
1.      תחילה נחזור על אוצר המילים:
חותן – הוא האב של החתן שלי.
חותנת – היא האם של הכלה שלי.
גיס – הוא הבעל של האחות שלי
גיסה – היא אשתו של האח שלי.
סבא – הוא האב של אימא שלי.
נכד – הוא הילד של הבת שלי.
סבתא רבתא – היא הסבתא של אימא שלי.
נינה – היא הנכדה של הבת שלי.
דוד – הוא האח של אימא שלי.
אחיין – הוא בנה של אחותי.
דודן – ניקרא גם "בן דוד", הוא בנו של הדוד שלי.
2.      היכנסו לפעילות מקום במשפחה ועבדו לפי ההוראות (תחילה צפו בסרטון...).
3.      לאחר סיום הפעילות הוסיפו תגובה לרשומה זו. בתגובה ספרו על קשר שיש לכם עם קרוב משפחה שלכם (אחיין, סבא..) - מה הקשר ביניכם, איפה אתם נפגשים, מה אתם עושים יחד (למשל: דני ואני דודנים, כי אבא שלי ואימא שלו אחים, אנחנו נפגשים כל יום שישי בארוחת שבת אצל סבתא ואנחנו מדברים ומשחקים).

15 תגובות:

  1. אני אוהבת לבלות יחד עם אחי הקטן. אנחנו הולכים יחד לגלוש בים.

    השבמחק
  2. אני אוהבת כשליאת מוציאה אותי לטיולים ארוכים.
    שושה

    השבמחק
  3. אני אוהב שספתה מזמינה לי פיצה
    תום

    השבמחק
  4. אני אוהבת ללכת ללונפרק עם בן דוד שלי הקטן מיה

    השבמחק
  5. לדודה שלי קוראים חן. והי מורה לפסנתר. אנחנו ניבגשים אצל סבתה. ואני אוהב לסחק אים הבת שלה אדר. אלון

    השבמחק
  6. אני אוהבת ללכת עם אחי הגדול ואחותי הגדולה לסבתא.
    לילי פינס

    השבמחק
  7. אני אוהב לסחק אים אחותי הקטנה! אדם

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת כש אבא שלי ואני נוסעים
    על אופניים ביחד
    באהבה גאיה

    השבמחק
  9. אני ממש ממש אוהב לשחק עם אח שלי אדם ולדגדג אותו ולישון אייתו במיתה שלו
    ארי

    השבמחק
  10. אני אוהב כשאבא שלי ואני הולכים לגלוש וזה ממש כיף אמנון

    השבמחק
  11. אני אוהב לשחק עם הגיס שלי בפלאיסטסן שלי לני

    השבמחק
  12. אני אוהבת לבלות יחד עם בני הדודים ולאצת אייתם לטיולים נועם.

    השבמחק
  13. אני עשיתי את התרגיל ונהנתי במסימה.אני אוהב לבקר את סבתה שלי ולפגוש שם את הבני דודים הקטנים שלי. אדם.

    השבמחק
  14. אני אוהבת ללכת עם אבא שלי לגלוש בים לבד רק אני והוא
    נגה מרגוליס

    השבמחק