יום שבת, 16 במרץ 2019

עדכון שבועי



שלום לכולם,
אז מה היה לנו השבוע?


יום שישי היה יום פיג'מות וראיתי מגוון גדול של פיז'מות מהממות. כל הכבוד על ההשקעה!
בהמשך לשבוע פורים, מחר יום ראשון - יום הפוך בנים ובנות, בשני שכבת ג' מגיעים בירוק וביום שלישי ביום הפורימון, מגיעים מחופשים (!!!) נא להגיע עם תיק קטן, ארוחת בוקר (לא חטיף) ומים.
יום הלימודיים יסתיים בשעה 12:00.  


1) שפה- השבוע בשיעורי שפה, למדנו כתיבה מסוג כרזה, הילדים חולקו לקבוצות והכינו כרזה לקראת הפורימון, בהמשך התלמידים קיבלו מחוון לכרזות וכל קבוצה תיקנה את הכרזה שלה לפיו.
תערוכת הכרזות תלויה במסדרון ליד הכיתה יחד עם כיתה ג'3.

2) אנגלית- השבוע התלמידים קראו את הסיפור The Little Red'' Hen"  ושיחקו את העלילה . כל התלמידים השתתפו לפי תורות. בחוברת העבודה התלמידים עבדו בעמודים 121 ו 122 . בדקנו את התרגילים במליאה.

3) מדעים- ערכנו ניסוי ובדקנו אילו חומרים מוליכים חשמל ואילו חומרים מבודדים חשמל. בדקנו: עץ, זכוכית, ברזל, נחושת, מתכת, גומי, פלסטיק וצמר. בנוסף, למדנו על בטיחות בחשמל, מה מותר מה אסור וכיצד נזהרים, הילדים חולקו לקבוצות וכל קבוצה כתבה סלוגן והכינה פוסטר בנושא.

4) תורה- השבוע בשיעור תורה סיימנו את ספר שמות, סיכמנו את הספר בפעילות מתוקשבת באופק (התלמידים מוזמנים להכינס ולעשות אותה גם באופן עצמאי בבית).

לתשומת ליבכם - לעתים ישנם ילדים המגיעים ללא אוכל, ארוחת בוקר או ארוחת צהריים. אני רוצה להזכיר לכם שהילדים מוציאים המון אנרגיה במהלך היום וחייבים לאכול, כמובן שילדים נותנים אוכל וחולקים עם אחרים אך לעתים זה לא מספיק. אנא שימו לב לאוכל ודאגו להם לכך.

חג פורים שמח,
אלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה