יום שבת, 2 במאי 2020

לו"ז לשבוע מקוון 3-7/5

תלמידים אהובים שלי,
שבוע מקוון חדש וכיפי לפנינו.
אני מצטרפת לכם את המערכת שעות לשבוע הקרוב.
שימו 💓 עלולים להיות שינויים במערכת ולכן אני מעלה כל יום בבלוג גם לו"ז יומי עם הקישורים לשיעורים ומשימות יומיות.
אני מבקשת שכל מי שלא נכנס לזום מסיבה מסוימת שיודיע לי.
שיהיה לכולנו שבוע טוב ורגוע, מזכירה שאני כן לכל שאלה ועניין...
מתגעגעת בטירוף!!
שני



מערכת שעות מקוונת כיתה ד'2
3-7/5
יום/שעה
ראשון
שני
שלישי
רביעי
חמישי
8:30
שיחת בוקר טוב בזום
כל הכיתה
שיחת בוקר טוב בזום
כל הכיתה
שיחת בוקר טוב בזום
כל הכיתה
שיחת בוקר טוב בזום
כל הכיתה
שיחת בוקר טוב בזום
כל הכיתה
9:00
כתיבה- שני בזום
קבוצה א'
משימות בבלוג
מתמטיקה- נופר בזום
קבוצה א'
אנגלית- ג'קלין בזום
כל הכיתה
כישורי חיים- אסתי היועצת
כל הכיתה
10:00
כתיבה- שני בזום
קבוצה ב'
ספורט – יפתח בזום
כל הכיתה
מתמטיקה- נופר בזום
קבוצה ב'
שעת חינוך- שני בזום
כל הכיתה
מדעים- שירן בזום
קבוצה א'
11:00
אנגלית- אוהד בזום

קבוצה א'.
מתמטיקה- נופר בזום
קבוצה א'

אנגלית- אוהד בזום
קבוצה ב'.
תנ"ך- שני בזום

קבוצה א'
תלמיד אורח
כיתה ו' בזום

כל הכיתה
מדעים- שירן בזום

קבוצה ב'
12:00
מגמות
מתמטיקה- נופר בזום
קבוצה ב'

תנ"ך- שני בזום
קבוצה ב'
אנגלית-
סרטון + משימה
מגמות
13:00
מגמות
מסיימים את המשימות מהבלוג
מגמות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה