יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

 בוקר טוב אהובים שלי!!

אנחנו חוזרים לשגרה שהיא קצת מוזרה לכולנו, זאת המציאות שלנו כרגע ואנחנו צריכים להוציא ממנה את המיטב ולראות את הטוב...

אני שמחה שיצא לי לשמוע ולראות את כולכם כל יום ונשמור על קשר אחד עם השניה. 

אני מזכירה שכל יום בשעה 8:00 אעלה לכם את המערכת היומית עם הקישורים לאותו השיעור. 

אנא מכם הגיעו לשיעור בזמן ומוכנים עם הציוד הדרוש. 

המורים צריכים לאשר אתכם בכניסה לכל שיעור ויכול להיות מצב שבו תמתינו כמה דקות, חכו בסבלנות בסוף כולם נכנסים!

אני מאחלת לנו שבוע קסום..

אני זמינה לכם לכל שאלה או בקשה.

שני💓

שעות

קפסולה א'

קפסולה ב'

8:15

 

 מגמות

9:05

10:15

 

 מגמות

11:00

12:05

אנגלית- כולם יחד

קישור לשיעור

12:50

אנגלית משימה עצמאית

(לפי ההוראות של שרון בשיעור)

ב- 13:30 נגמר היום לימודים....

 קישורים למגמות:

שימו 💓 לשעות, לשמות המורים ולקבוצות.

לדוגמא, בתאטרון ובמחול זה שתי הקבוצות יחד. 

אמנות פלסטית

8:15 לשיעור עם אורן לחצו כאן

10:15 לשיעור עם אורן לחצו כאן

 

10:15 לשיעור עם ניצה לחצו כאן

 

קולנוע

 

הקישור נמסר לתלמידים באופן פרטי דרך המורים.

 

מוזיקה

8:15 לשיעור עם ענת לחצו כאן

10:15 לשיעור עם ענת לחצו כאן

 

מחול

 

10:15 לשיעור עם נטע (שתי הקבוצות יחד) לחצו כאן

 

תאטרון

8:15 לשיעור של ליעד (שתי הקבוצות יחד!) לחצו כאן

9:00 לשיעור של רונה (שתי הקבוצות יחד!) לחצו כאן

10:15 לשיעור של ליעד (שתי הקבוצות יחד!) לחצו כאן

11:00 לשיעור של רונה (שתי הקבוצות יחד!) לחצו כאן

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה