יום שני, 28 בדצמבר 2020

שלום חמודים שלי...

אני מקווה שהימים בבית עוברים עליכם נעימים ושאתם מצליחים לראות את הטוב.

אני יודעת שזה לא פשוט לכולם, אבל אתם צולחים את זה בגבורה!

אני מצרפת לכם כאן את המערכת שעות להמשך השבוע. (את יום חמישי אשלים בהמשך)

אני מזכירה שהשיעורים הם חובה, מי שיש לו בעיה מסוימת שיצור איתי קשר...

אני כאן לכל שאלה ועניין!!

אוהבת אתכם מאוד!

שני💓

יום/שעה

יום ג'

יום ד'

יום ה'

8:15

 

גאוגרפיה

קישור לשיעור

 יום אחרון לבידוד!!

אין עליכם בעולם הזה!!

כל הכבוד💓

9:00

פתיחת יום עם שני- זום

ניתן להגיע עם פיג'מות מגניבות!

קישור למפגש

תנ"ך

קישור לשיעור

פתיחת יום עם שני- זום

מוזמנים להביא נעלי בית מגניבותתת

קישור למפגש

10:15

אנגלית- קפסולה א'- זום

קישור לשיעור

מדעים

קישור לשיעור

אמנות פלסטית- זום

(לילדי מגמת אומנות)

קישור לשיעור

11:00

אנגלית- קפסולה ב'- זום

קישור לשיעור

מדעים

קישור לשיעור

משימה במתמטיקה

עמודים 83-85

12:05

משימה במתמטיקה.

עמודים 78-80 בשבילים

(אשלח בקבוצה תמונות הסבר של החומר- מי שיהיה לו שאלות שירי תענה ביום רביעי בשיעור)

מתמטיקה- קפסולה א'


קישור לשיעור

היפ הופ עם שיר- זום

 קישור לשיעור

12:50

משימה בשפה

בספר לומדים להצליח

עמודים 19-20.

מתמטיקה קפסולה ב'

קישור לשיעור

משימה בהיסטוריה

לקרוא עמודים 35-40

 

2 תגובות: