יום שלישי, 26 בינואר 2021

 בוקר טוב ה'2 אימפריה!!

יום רביעי!!! איך הזמן טס כשנהנים....

אני רוצה לשתף אתכם שאתמול הייתה לנו ישיבה וקיבלתם המון מחמאות ככיתה. אני יודעת שזה לא פשוט הלימודים במחשב, המרחק והפיתויים שיש בבית. אבל אני חושבת שרובכם ממש מתמודדים עם זה יפה!! ואתם צריכים להיות גאים בעצמכם... 

כי אני גאה בכם!!

תמשיכו להיכנס, להתעניין, להיות פעילים בשיעור, לעזור אחד לשני, להקשיב אחד לשני, כשיש שאלה, ותתנו כבוד למורה, לחברים והכי חשוב לעצמכם! כי הכי חשוב לפני לימודים ובית ספר זה להיות בני אדם טובים.

תשמרו על מצב רוח טוב!

אני זמינה להקשיב לכל דבר שתצטרכו...

שני💓

הידעת?!

שפטר והזאב הוא סיפור ילדים, המסופר על ידי קרין ומלווה במוזיקה קלאסית. לכל דמות בסיפור יש כלי נגינה המיצג אותה. 

מערכת שעות:

 

סדר יום

8:15

  

שפה

קישור

 

9:00

10:15

 

מדעים

קישור

 

11:00

12:05

מתמטיקה

קישור

משימה באופק

קישור למשימה

12:50

משימה באופק

קישור למשימה

מתמטיקה

קישור

13:45

היסטוריה

קישור

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה