יום שני, 1 בפברואר 2021

 בוקר נהדר לכולם!!!

אני מקווה שכולכם בסדר, אני מנסה כל יום לדבר עם רובכם אם זה בשיעור, בטלפון, בהודעה או אפילו דרך הקבוצה, לשמוע אתכם לראות שאתם פעילים, משתתפים ונוכחים. חשוב לי שתשמרו על שיגרה ועל היותכם חלק!

אתם זוכרים את הפאזל שניסינו להכין בתחילת השנה? (הקורונה קצת הרסה לנו בגלל שהיינו בשתי כיתות) כל אחד מאיתנו הוא חלק משלם ואם אחד מאתנו חסר הפאזל לא שלם!!

אנא מכם אם מישהו צריך עזרה, שאלה או סתם אוזן קשבת, תפנו אלי!

רובכם לשמחתי עושים זאת אבל חשוב לי להבהיר כל פעם מחדש ולהזכיר שאני כאן בשבילכם גם מרחוק!!

אוהבת אתכם,

שני💓

הידעת?!

לאחר הבחירות ובתום ספירת כל פתקי ההצבעה, עוברים אותם פתקים תהליך מחזור ויוצאים מחדש כגלילי נייר טואלט. 

 

קפסולה א'

קפסולה ב'

8:15

מתמטיקה

קישור

משימה באופק

קישור למשימה

9:00

משימה באופק

קישור למשימה

מתמטיקה

קישור

10:15

אנגלית- קפסולה א'- קישור

לאנגלית עם חגית- לחצו כאן

11:00

 אנגלית- קפסולה ב'- קישור

12:05

גאוגרפיה+ אומן אורח - קישור 

לאנגלית עם דיויד- לחצו כאן

12:50

 חנ"ג- קישור

ציוד: כיסא חזק ויציב בלבד.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה