יום ראשון, 19 במאי 2019

עדכון שבועי

שלום לכולם,

1) שפה- עבדנו על שני טקסטים, מידעי וסיפורי. את הטקסטים אספתי לבדיקה ואחזיר בשבועיים הקרבים ונלמד מהטעיות יחדיו. השבוע גם פירקנו שאלות לגורמים על מנת לראות מה בעצם המשימה בכל שאלה ואיך לענות תשובה נכונה.

2) מדעים- השבוע למדנו על ליקוי חמה וכיצד הוא קורה, בנוסף עלינו לסטודיו למחול והמשכנו את שיתוף הפעולה בין מחול ומדעים.

3) כתיבה- משימת כתיבה ארוכת טווח, מי שעדיים אין תיקייה יש להביא בהקדם. התלמידים קיבלו שאלות עבור האתר אותו הם בחרו, יש לענות ולהביא ביום שני לכיתה.

4) מתמטיקה- סיימנו את חוברת 8 ואנו מתחילים את חוברת 9.

ימי הורים- שמחתי מאוד לראותכם ביום שלישי ואני אמשיך את הפגישות ביום שלישי הקרוב.

ביום שני הקרוב, תיכנס אלינו לכיתה אסתי- יועצת בית הספר, על מנת לדבר עם התלמידים על בחירת המגמות. מזכירה לכם שאת ספח בחירת המגמה יש להביא עד יום רביעי ה22/5.

תודה רבה לוועד על ארגון פעילות מגבשת לקראת ל"ג בעומר, נתראה מחר...

שבוע טוב לכולנו,
אלה

3 תגובות:

  1. 1. איך הגיבו הצפרדעים שנפלו לבור?
    הם פחדו , ונסו לצאת
    2. איך הגיבו הצפרדעים שמחוץ לבור?
    הם אמדו מחוץ לבור ותחננו שברגע שהגשם ימלא את הבור הצפרדעים שבבור אשכו מחוץ לבור
    3. מה אמרו הצפרדעים לצפרדע שהתעקשה לקפוץ?
    שהוא לא יצליח ושהוא לא מסוגל ושזה אמוק מדי
    4. האם הצפרדעים בחוץ צעקו מילות עידוד?
    לא
    5. מה חשו כלפי הצפרדע החירשת? מה הם היו עושים בשלב הזה?
    שהיא לא ככמה
    6. מה הבינו הצפרדעים?
    שעם הם יעודדו את הצפרדע שנשארה שבבור היא תצליח לצאת מהבור
    7. מה היה עלול לקרות לצפרדע אם היא הייתה יכוה לשמוע את חברותיה?
    לתבואה בבור
    8. אילו יכולתם לייעץ לצפרדע בחירשת, מה הייתם אומרים לה?
    אני הייתי מעודד אותה

    מכירים את המשפט "מוות וחיים ביד הלשון"? הסבירו את המשפט במילים שלכם ותנו דוגמא.
    המשפת הזה אומר שלמילים יש כוח
    מדוע מילים מעודדות יכולות לעזור למישהו שקשה לו?
    כי הם גורמים לו להאמין שהוא יכול והוא יודע שתמיד היה משהו שיתמוך בו

    השבמחק
    תשובות
    1. לני מה אתה עושה במקום לשחק פלוץנייט

      מחק