יום שבת, 29 בפברואר 2020

תרגיל למידה מרחוק בחירום תש"ף

תלמידים יקרים,

היום (בתאריך 1/3/2020) עם סיום הלימודים מתקיים תרגיל  ללמידה מרחוק בחירום לכל כיתות בית הספר במחוז ת"א-מרכז, בו יתרגל כל תלמיד בביתו למידה מרחוק בהנחיית מוריו. מטרת התרגיל היא לתרגל ולבדוק את היכולת לקיים למידה ותקשורת בין מורים לתלמידים בעתות חירום. 
היום אחר הצהריים לאחר שתגיעו לביתכם, הנכם מתבקשים להיכנס לבלוג הכיתתי ולרשומה זו, ולבצע את המטלות המפורטות בהמשך. תוכלו לבצע את המטלות עד השעה 22:00. הפעילות חובה!

לפניכם משימה בנושא: תפקידים במצבי סכסוך

הכנסו לסרטון ביוטיוב בשם תפקידים במצבי סכסוך בין תלמידים וענו על השאלות המופיעות בהמשך.
את תשובותיכם כתבו בסיום לרשומה זו כתגובה לבלוג.
לסרטון לחץ כאן
לאחר הצפייה ענו על השאלות הבאות כתגובה לפוסט זה :
הדמויות המופיעות בסרטון:גיא-הנפגע ,מיה-הפוגעת ,מעיין-המגוננת על הנפגע, רועי -המגונן על הפוגעת, רעות ולירן-העומדות מן הצד.
1. בחרו מהסרטון דמות שהזדהיתם איתה והסבירו מדוע?

2. בסכסוך המתואר בסרטון, מה לדעתך היתה צריכה לעשות כל אחת מהדמויות ?מה אפשר היה לעשות אחרת?

איך כותבים תגובה בבלוג
1.      בחרו  (תחת הפוסט):  >הוסף תגובה[      או  >השב[        או  >אין תגובות  
2.      הקישו את דבריכם בתיבה הלבנה, תחת הכותרת "הוסף רשומת תגובה"
3.      בחרו  בתיבה ליד "הגב כ:"
4.      בחרו >שם/כתובת אתר
5.      כתבו בתיבה תחת "שם" את שמכם המלא
6.      בחרו  >המשך
7.      בחרו  >פרסם

בהצלחה,
שני

24 תגובות:

  1. 1.אני מיזדהה סוג של עם הילדה שלא רשמו אותה כי גם לי קרה פעם משהו דומה
    2.כן ליכתוב את השם של הילדה אבל גם אחרי זה לדבר איתה

    השבמחק
  2. 1.גיא כי היא לא רשם אותה כי היא לא הישתתפה
    2.שמיה תגיד אתם יכולים להגיד למורה שלא יכלתי בגלל הכדורסל ( ואז בכלל לא היה ריב)

    השבמחק
  3. כל הכבוד לכל מי שענה עד כה!

    השבמחק
  4. 1 גיא כי היא יכלה לפחות לענות בווצאפ
    2 לכתוב את מיה אבל אחר כך לפתור תבעיה בצד

    השבמחק
  5. יובל בוגדנוביץ1 במרץ 2020 בשעה 8:30

    1אני היזדהיתי עם גיא ועם רועי גיא צודק כי עם היא לא עבדה אז למה היא צריכה לקבל ציון ורועי צודק כי עם הם יכתבו אותה אז לא היקרה להם כלום
    2 גיא יכל ליכתוב את מאיה ופשות להגיד למורה שהיא לא עבדה אבל היא הכריך ליכתוב

    השבמחק
  6. 1. אני מזדהה עם מעיין, בגלל שאני רואה ילד שיש לו סכסוך עם חברים שלו, אני מתערבת כדי לראות עם אני יכולה לעזור.
    2. מיה הייתה יכולה לקבוע עם הקבוצה שלה אחר הצהריים, ולמצוא זמן פנוי ולא רק שהעבודה מוכנה והיא לא יודעת על מה הקבוצה שלה כתבה.

    השבמחק
  7. אדם יוסף אורלנקו1 במרץ 2020 בשעה 8:42

    1 מעיין כי היא חברה טובה וצודקת
    2 מעיין וגיא לא צריכים לשים את שם שלה ומיה צריכה להסביר למורה למה היא לא יכלה להישתתף בעבודה

    השבמחק
  8. 1. אני מזדהה עם מעיין כי שאני רואה שמציקים לחברים שלי ומעליבים אותם אני מתערבת ועוזרת ורואה עם יש משהו שאני יכולה לעזור בו. 2.אני חושבת שמאיה הייתה צריכה לבוא לפגישות או למצוא זמן מתי היא יכולה להפגש ולא אחר כך להעליב אותו מול כולם ולכעוס אליו.
    נגה אברמוב

    השבמחק
  9. 1. אני מזדהה עם גיא כי הוא צודק. מאיה לא לקחה חלק בהכנת העבודה ולכן גיא לא רשם את שמה על העבודה.
    2. מאיה - היתה צריכה לדבר גיא ולנסות להגיע לפתרון.
    גיא - היה צריך לדבר עם מאיה לא לפני כולם
    רועי - לא היה צריך להתערב
    מעיין - התנהגה בסדר גמור
    רעות ולירן - היו צריכות להתערב לטובת גיא

    השבמחק
  10. 1.אני עם גיא כי מיה לא תרכה ליפתוח את הווצף ולירות מה קורה שם ומה עם העבודה.
    2.

    השבמחק
  11. דניאלה אבן פיקרסקי1 במרץ 2020 בשעה 8:51

    1. אני מזדהה עם מעיין , אני הייתי מתערבת אבל לא מלא, כמו מעיין.

    2.אני לא הייתי כותבת את מיה, אבל מיה יכלה לקבוע עם הקבוצה בזמן אחר ולנסות להשתתף.

    השבמחק
  12. אמה מקלר😁😁1 במרץ 2020 בשעה 8:56

    1. אני עם גיא כי מיה לא תרכה ליפתוח את הווצף ולירות מה קורה שם ומה עם העבודה.
    2.גיא יכל ליכתוב את השם של מיה וליראות למה היא לא ענתה ולמה היא לא הגיע. אבל גם מיה הייתה צריכה להודיע שהיא לא מגיעה ולמה

    השבמחק
  13. דריה ציטרין1 במרץ 2020 בשעה 9:02

    1.אני עם רעות ולירן, אני אף פעם לא אוהבת להתעסק בריבים.
    2.אני חושבת שמיה הייתה צריכה להסתכל על דברים יותר ברצינות, ולהיות יותר נחמדה לילדים בכיתתה.

    השבמחק
  14. 1. אני מיזדהה אם גיא כי מיה אפילו לא ניסתה להישתלב איתם וישר מאשימה 2 הם היו יכולים ליפתור את הבעיה ולעשות את העבודה אם מיה

    השבמחק
  15. 1. אני מזדהה עם גיא כי אם רק רשמו אותה לעבודה והיא לא באמת השתתפה אז אין למה שירשמו אתה לעבודה 2.גיא ומעיין צדקו,ומיה היתה צריכה להבין שזה יותר חשוב ולבוא למפגשים שארכו לעבודה,ואז כל זה לא היה קורה.

    השבמחק
  16. 1. אני מיזדהה אם גיא כי מיה אפילו לא ניסתה להישתלב איתם וישר מאשימה 2 הם היו יכולים ליפתור את הבעיה ולעשות את העבודה אם מיה

    השבמחק
  17. 1. אני מזדהה עם גיא כי הוא רשם רק את מי שבאמת עבד וגם מי שלא פחד ממיה.
    2. אני חושב שהדמויות שעבדו בעבודה היו אומרים שכולם החליתו לא לירשום את השם של מיה וככה לא היו מיתנפלים רק על גיא.

    השבמחק
  18. 1.אני הכי הזדהיתי עם גיא כי הוא ומעיין היו היחידים שהיו מספיק אמיצים להגיד את הדעה שלהם והם אמרו את מה שהם חשבו.
    2.מיה: היא הייתה יכולה להבין שהיא לא עשתה את העבודה והיא יכלה להגיע לפגישות.
    גיא: הוא היה יכול לקרוא למיה עוד כמה פעמים לעשות את העבודה וגם לא להאשים אותה מול כולם.
    מעיין: היא הייתה יכולה להגיד יותר את הדעה שלה וגם לקרוא למיה לעשות את העבודה
    איתה ועם גיא.
    רועי: הוא היה יכול גם לא להתערב וגם להבין יותר את הצד של גיא ומעיין
    רעות ולירן: להגיד את הדעה שלהם ולא לפחד ממיה והן יכלו להגיד את מה שהן חושבות.

    השבמחק
  19. לילי זייברט1 במרץ 2020 בשעה 10:08

    לילי זייברט-
    1. אני מזדהה עם מעיין כי היא עזרה לגיא חבר שלה מהכיתה והרגישה שהוא צודק ותמכה בו וזה באמת לא פייר שמיה לא עזרה לקבוצה
    2. מיה הייתה צריכה לפנות זמן לקבוצה שלה ואם לא אז להגיד למורה שהיא לא יכלה כי הייתה בנבחרת. גיא היה צריך להמשיך לא לפחד ממיה ואם היא ממשיכה לאיים עליו אז לפנות למורה

    השבמחק
  20. אני מזדהה עם גיא כי הוא עמד על שלו למרות שאף אחד אחר לא עשה את זה.
    2.גיא-היה צריך לדבר עם מיה אחרי פגישה אחת שהיא פיספסה.
    מעיין-היתה צריכה במקום לתקוף להגיד למיה מה היא היא יכולה לעשות בפעם הבאה.
    מיה-היתה יכולה להגיד באיזה ימים היא כן פנויה.
    רועי-היה צריך לנסות להבין איך מי שהכין את העבודה מרגיש.
    רעות ולירן-היו צריכות לא לפחד ממיה ולא לשבת בצד.

    השבמחק
  21. נגה מרגוליס1 במרץ 2020 בשעה 10:20

    1)אני מזדהה עם גיא כי מיה לא השתתפה בעבודה, ולכן היא לא צריכה להיות רשומה על העבודה.
    2)גיא-לרשום את מיה על העבודה.
    מיה- לקחת חלק בעבודה.
    מעיין-לקחת אומץ ולהגיד למיה מה היא חושבת.
    רועי-להיות קצת יותר נחמד ולנשות להבין את גיא ומעיין.
    רעות ולירן-להגיד למיה מה הן חושבות עליה.
    למצוא יום שכולם יכולים ולעבוד על העבודה כולם ביחד.

    השבמחק
  22. עופרי the dog master1 במרץ 2020 בשעה 11:04

    1)אני מזדהה עם גיא כי מיה באמת לא השתתפה בעבודה וגם העליבה אותו
    2)גיא-למצוא זמן שלכולם נוח לעבוד,מיה-לעבוד איתם,רעת ולירן-לשתף יותר ממה שהן חושבות.

    השבמחק
  23. אני מזדהה עם גיא מכיוון שמאיה לא באמת עשתה את העבודה וזה ממש לא יפה שהיא רוצה לקחת חלק מהתהליך

    השב

    השבמחק
  24. אני החי הידהתי עם גיא, כי מיה לא הישתתפה בעבודה.
    לדעתי מיה לא היתה צריכה להתעצבן, גיא לא היה צריך לתת לה להתעצבן ככה, מעיין לא היתה צריכה להתהרב, וגם רועי לא היה צריך להתהרב, רעות היתה בסדר, לירון היתה בסדר.

    השבמחק