יום ראשון, 11 באוקטובר 2020

תלמידים אהובים שלי...💓

אני מקווה שנחתם וצברתם כוחות, לצערנו אנחנו עדין לא נפגשים פיזית אבל אם נבחר להסתכל חיובי,  אנחנו בכל זאת חוזרים לראות אחד את השניה, לדבר וללמוד יחד.. אני יודעת שזה לא אותו הדבר ויש כאלה שאוהבים את הזום וכאלו שפחות אבל כרגע זה מה שיש ועם זה ננסה לנצח!

אני לא יודעת כמה זמן עוד נלמד בצורה הזאת ואנחנו כל הזמן מנסים לשנות ולשדרג את הלמידה (היום בשיעור חינוך אסביר לכם מה הולך להיות), אני רוצה ומבקשת ממכם אם יש לכם משהו שאתם מעדיפים יותר או פחות מבחינת הלמידה בזומים או המשימות, תרגילים או שיעורים שאהבתם ותרצו יותר, תחשבו על דברים ותשתפו אותי כדי אוכל ללמוד דרכיכם מה לעשות יותר ומה פחות. 

דבר נוסף, אתמול בערב שלחתי להורים שלכם מערכת וכבר היום יש כמה שינויים. השבוע זה יהיה שבוע השינויים וביום חמישי אשלח מערכת מעודכנת סופית. וכמובן שבכל בוקר אני מעלה את הבלוג היומי עם כל הקישורים שצריך....

ועכשיו החידה היומי!!!

אני חוסם מערות קטנות, אני בונה גשרים ממתכת וכתרים מזהב. אנשים צריכים אותי אבל שונאים לבוא אלי. מי אני?

מזכירה את הפתרון ניתן רק בסוף היום לימודים וכך לכולם יש זמן לחשוב....

שעות

סדר יום

8:15

  

מגמות

9:05

10:15

  

מגמות

11:00

12:05

אנגלית

קישור לשיעור

12:50

אנגלית

קישור לשיעור

13:45

חנ"ג

ציוד: כיסא בלבד.

קישור לשיעור

14:30

חינוך

קישור לשיעור

שימו לב במגמות שאתם נכנסים לקישור הנכון לפי המערכת שעות האישית שלכם. מי שלא זוכר אותה אנא שילחו מייל לאסתי או לי ונסייע לכם. 

מי שלא מבין משהו בטבלה שידבר איתי ואסביר. שלא יהיה מצב שאתם נכנסים לשיעור לא נכון ותפספסו את השיעור שלכם. 

אמנות פלסטית

8:15 לשיעור עם אורן לחצו כאן (אותו קישור גם לשעה שניה)

10:15 לשיעור עם אורן לחצו כאן(אותו קישור גם לשעה הבאה)

10:15 לשיעור עם ניצה לחצו כאן(אותו קישור גם לשעה הבאה)

 קולנוע

8:15 לשיעור של שירי לחצו כאן סיסמא 1234

        לשיעור של זוהר לחצו כאן סיסמא 1234

 מוזיקה

8:15 לשיעור עם ענת לחצו כאן

(אותו קישור גם לשעה הבאה)

10:15 לשיעור עם ענת לחצו כאן

(אותו קישור גם לשעה הבאה)

 מחול

 

10:15 לשיעור עם נטע קבוצה 1 לחצו כאן

         לשיעור עם מורן קבוצה 2 לחצו כאן

 תאטרון

8:15 לשיעור של גל לחצו כאן (שתי הקבוצות יחד) סיסמא 1234

9:05 לשיעור של רונה לחצו כאן (שתי הקבוצות יחד) סיסמא 1234

10:15 לשיעור של גל לחצו כאן(שתי הקבוצות יחד) סיסמא 1234

11:00 לשיעור של רונה לחצו כאן(שתי הקבוצות יחד)סיסמא 1234

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה