יום רביעי, 21 באוקטובר 2020

 בוקר טוב אהובים שלי..

עוד רגע נגמר לו עוד שבוע, אתם אלופים אמיתיים! כל אחד ואחת מכם בדרכו צלח עוד שבוע של למידה מרחוק, זה לא פשוט ואתם עושים את זה עוד יום ועוד יום, תהיו גאים בעצמכם! כי אני לחלוטין גאה!!!!

החידה היומית:

אין לי ארמון ולא מיטה לישון, אין לי שקל אחד אבל עדין אני המלך! מי אני?

את התשובה נפרסם בסוף היום לימודים....

שיהיה לכולנו יום מקסים🌸

וסוף שבוע רגוע...

אני זמינה לכם לכל דבר שתצטרכו!

 

סדר יום

8:15

תנ"ך

קישור לשיעור

9:05

חינוך

קישור לשיעור

10:15

מגמות

 

11:00

12:05

מגמות

12:50

היום לימודים נגמר ב- 13:30...🎉🎉

טבלת קישורים למגמות:

שימו 💓 שאתם נכנסים לקישור של המורה הנכון😘

אם יש בעיה אם אחד הקישורים תעדכנו אותי ואנסה לעזור..

אומנות פלסטית

10:15 - לשיעור עם ענת לחצו כאן

12:05- לשיעור עם ענת לחצו כאן    

           לשיעור עם שרון לחצו כאן

קולנוע

10:15- לשיעור עם אמיר לחצו כאן

11:00- לשיעור עם אמיר לחצו כאן

12:05- לשיעור של אמיר לחצו כאן

            לשיעור של רוני לחצו כאן קוד 111

12:50-  לשיעור עם אמיר לחצו כאן

           לשיעור של רוני לחצו כאן קוד 111

תאטרון

10:15-  לשיעור של יגיל לחצו כאן

              לשיעור של גל לחצו כאן

12:05- לשיעור של אבנר לחצו כאן

מחול

 

 

12:05-  לשיעור עם שיר לחצו כאן

             לשיעור עם נעמה לחצו כאן

מוזיקה

10:15-  לשיעור עם רועי וענת                                לחצו כאן

         לשיעור עם ניר ושי לחצו כאן

11:00- לשיעור עם רועי וענת                                   לחצו כאן

         לשיעור עם ניר ושי לחצו כאן

 

 

 

 


תגובה 1: