יום שני, 16 בנובמבר 2020

 בוקר נהדר לכולנו...

יום קצר, כיפי וחשוב לפנינו...

אני מבקשת שוב, כל מי שמסיבה כזאת או אחרת לא יכול להיכנס לשיעור מסוים מחויב לדבר איתי על כך לפני.

אין לכם בכלל הרבה שיעורי בית ולכן את הקצת שיש לכם באנגלית ובמתמטיקה אני רוצה לשמוע שאתם מבצעים!

החידה היומית:

אני עומד על רגל אחת ויש לי שלוש עיניים. מי אני?

את התשובה נגלה בסוף היום לימודים... 

שיהיה יום נפלא לכולנו, עם המון חיוכים וצחוקים😃

 

קפסולה א'

קפסולה ב'

8:15

מתמטיקה

קישור

משימה באופק

קישור

9:00

משימה באופק

קישור

מתמטיקה

קישור

10:15

אנגלית

קישור

השלמת כל המשימות שקיימות בכיתה הוירטואלית

קישור לכיתה

11:00

השלמת כל המשימות שקיימות בכיתה הוירטואלית

קישור לכיתה

אנגלית

קישור

12:05

גאוגרפיה

קישור

12:50

חנ"ג

קישור

מי שיש לו פרטני באנגלית:
הקבוצה של חגית בשעה 10:15
הקבוצה של דיויד בשעה 12:05

נא להיכנס בזמן! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה