יום רביעי, 18 בנובמבר 2020

 בוקר טוב!!

שמעתי שהיה לכם ממש נחמד אתמול במפגש. אני שמחה להתעדכן ולשמוע שאתם נפגשים ומבלים ביחד! 

אני יודעת שלא כולם יכלו להגיע אבל אין צורך להתבאס אני מקווה שממש בקרוב כבר נחזור להיפגש בתדירות גדולה יותר!

ועכשיו הגענו לסיומו של עוד שבוע למידה מרחוק, אתם אלופים אמתיים וכל הכבוד לכל מי שמשקיע, יוזם, מתעניין ומתגבר על הקשיים! אני יודעת שזה לא פשוט בכלל וזאת צורת למידה לא אידיאלית אבל אתם מתמודדים איתה למופת!

תנצלו את הסוף שבוע למנוחה וצבירת כוחות, תהיו בחברת המשפחה שלכם, תטיילו, תקראו, תעשו פעילות גופנית באוייר הפתוח ותנסו לחייך ולצחוק כמה שיותר!

שולחת נשיקות וחיבוקים מרחוק!

שני💓

החידה היומית:

אני גבוה כשאני צעיר ונמוך כשאני זקן. מי אני?

את התשובה נגלה בסוף היום לימודים...

שיהיה לכולנו יום נעים וסוף שבוע רגוע!!

 

סדר יום

8:15

תנ"ך

קישור

9:05

חינוך

קישור

10:15

מגמות

 

11:00

12:05

מגמות

12:50

היום לימודים נגמר ב- 13:30...

טבלת קישורים למגמות:

אומנות פלסטית

10:15 - למשימה של ענת לחצו כאן

 

12:05- למשימה של ענת לחצו כאן   

12:05- לשיעור עם שרון לחצו כאן

קולנוע

10:15- לשיעור עם אמיר לחצו כאן


12:05- לשיעור של אמיר לחצו כאן

       לשיעור של רוני לחצו כאן קוד 111

           לשיעור של רונן לחצו כאן

תאטרון

10:15-  לשיעור של יגיל לחצו כאן

             לשיעור של גל לחצו כאן                             קוד 1234

 

12:05- לשיעור של אבנר לחצו כאן

מחול

 

 

12:05-  לשיעור עם שיר לחצו כאן

          לשיעור עם נעמה לחצו כאן

מוזיקה

10:15- לשיעור עם רועי וענת לחצו כאן

             לשיעור עם ניר ושי לחצו כאן 

                  הרכב ג'אז חלק 1

                       

11:00- לשיעור עם ניר ושי לחצו כאן 

                הרכב ג'אז חלק 2

 

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה