יום שני, 9 בנובמבר 2020

בוקר אור לכולם....

חמודים אני יודעת שיום שני הוא יום עמוס וארוך, אבל זה היום היחידי שלכם שהוא עד 15:15, הכנסתי לכם שם הפסקה ארוכה להתרעננות ויום שלישי הוא יום קצר וגם עם הפסקה ארוכה. אין שום סיבה שילדים על דעת עצמם לא יסיימו את היום עם כולם.

אני אמרתי לכם ואני אומרת שוב, אם ש ילד שמכל סיבה בעולם לא רוצה/יכול להיכנס לשיעור הוא מדבר איתי ואנחנו בודקים ביחד את האופציות ואני מאשרת או לא מאשרת את הנוכחות בשיעור! 

אתם צוברים חיסורים וחבל! הלמידה בזום זה כמו בית הספר וכמו שאתם נכנסים לכל השיעורים בבית הספר ככה גם בזום!

תדברו איתי ותשתפו אותי! בשביל זה אני פה! אני אוהבת אתכם ורוצה להיות מעודכנת בכל מה שקורה אתכם במהלך היום!

אתם אלופים אמתיים ואני יודעת שאתם יכולים לעשות הכלללל...

החידה היומית:

מה מלא בחורים וחריצים אבל עדין יכול להחזיק הרבה מים? 

את התשובה נגלה בסוף היום לימודים...

יום מהמם לכולם!!💓

 

קפסולה א'

קפסולה ב'

8:15

מתמטיקה

קישור

משימה באופק

קישור

9:00

משימה באופק

קישור

מתמטיקה

קישור

10:15

אנגלית

קישור

הפסקה

11:00

הפסקה

אנגלית

קישור

12:05

גאוגרפיה

קישור

12:50

חנ"ג

קישור

לשיעור פרטני באנגלית (הילדים שנכנסים לזה יודעים) בשעה 10:15 לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה