יום שני, 16 במרץ 2020

שיעור מס'2

תלמידים יקרים, יום נפלא!


מצאו את השיר "תה עושה סחרחורת" ביוטיוב, האזינו לכולו פעמיים.
בפעם הראשונה, צפו בכל הסרטון ובפעם השניה האזינו תוך כדי צפיה במילים דרך אתר שירונט.

לאחר מכן ענו על השאלות הבאות כתגובה  בבלוג :
1. כתבו פסקה קצרה אודות ההרכב ששר את השיר. פסקה זו תכלול: את שם ההרכב? מי החברים בהרכב? מה שם הזמר? הרכבים נוספים שבהם היו שותפים חברי ההרכב? אלו שירים מוכרים נוספים יש להרכב זה?

2. ציינו אלו תחושות עלו בכם.ן בעת ההאזנה לשיר?

3. ציינו האם גם לכם.ן יש דברים שאתם.ן קצת חוששים.ות/נגעלים.ות מהם, זה יכול להיות גם משהו שכבר נכתב בשיר (אני למשל נגעלת מריח במרפאת רופא שיניים 😱)

4. כתבו בקבוצה מילים חדשות שפגשתם.ן בשיר ואנו יחד נעזור בפיצוח שלהן.


משימת בחירה, (בחרו שתי משימות מבין השלוש):
1. המחישו בדרך שתבחרו אחת מן השורות בשיר, דרך צילום של עצמכם זה יכול להיות עם בני משפחה/ צילום של פריטים בבית/אימוג'ים/ציור.. מה שתבחרו.

2. הוסיפו כמה שורות משל עצמכם.ן לשיר?

3. צלמו את עצמכם.ן עושים.ות ליפסינג לבית אחד מתוך השיר.

את התוצרים שלכם יש להעלות לאתר linoit - זהו הקישור ללוח השיתופי שלנו :)



על גבי הלוח השיתופי תוכלו לכתוב, להעלות סרטונים, קבצים, תמונות וקישורים. היעזרו בבקשה בסרטון ההסברה ולכל שאלה מוזמנים לפנות אלי :)

חיבוק גדול, תהנו! 💓
שני

33 תגובות:

  1. 1.שם ההרכב הוא להקת גזוז,דני סנדרסון וגידי גוב,דני סנדרסון,חללית
    2.קצת גועל
    3.יש לי תחושת בטן של פחד שאני ניכנסת לרופא (רגיל וכל רופא אחר)
    4.מן הנזק אבל אני חושבת שזה אומר אוכל מזיק

    השבמחק
  2. לבן עושה לי רע

    השבמחק
  3. ������������

    השבמחק
  4. לבן עושה לי רע������������

    השבמחק
  5. 1.השם הוא גזוז. והארכב הוא;דני סנדרסון,גידי גוב,מטי דיכנה,מזי כהן, דני פאר, שלמה חממי ומאיר שפייזר.
    2.קצת גועל ותחושה לא כולכך נעימה.
    3.אני חוששת בכל פעם שאני עולה על רכבת הרים ואני קצת ניגלת מדם.
    4. וטאלנט עושה ורידים.

    השבמחק
  6. ללהקה קוראים גזוז. את הלהקה הקימו דני סנדרסון ואברהם דשא (פשנל). חברי הלהקה הם מזי כהן וגידי גוב כזמרים, מוטי דיכנה כבסיסט וזמר, דני פאר כנגן פסנתר, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן כנגני כלי נשיפה ושלמה חממי כנגן תופים. סנדרסון עצמו, אשר כתב, הלחין ועיבד את כל שירי הלהקה, שימש כזמר ונגן גיטרה. יש לגזוז הרבה שירים מוקרים כמו חללית ועוד.
    2.
    כששמעתי את השיר לא היו לי תחושות מיוחדות.
    3. הדברים שהגעילו אתי בשיר הם היו רגל תרנגולת וכוסות וצלחות של ניקו אותם. אני גם ניגעל מרגל תרנגולת.

    השבמחק
  7. 3. הדברים שהגעילו אתי בשיר הם היו רגל תרנגולת וכוסות וצלחות שלא ניקו אותם. אני גם ניגעל מרגל תרנגולת.

    השבמחק
  8. 1.שם ההרכב:גזוז.
    חברי הלהקה הום:זיו בן,מוטי דיכנה,דני סנדרסון,גרי רזניק,דני פאר,מאיר שפייזר,שלומה חממי,מלי כוהן,גידי גוב.
    זמר הלהקה:דני סנדרסון.
    ההרכבים הנוספים היו:דודה,פרימירה,וכוורת.
    השירים הנוספים של הלהקה הום:חללית,אמא ודני,ליכבוד הקיץ,אה אי,רק עם האופנוע.
    2.מעוד יתחברתי לשיר.
    3.אני ניגאלת מרח של בד רתוב.
    לא היבנתי את המישפת:טשולנט עושה ורידים.

    השבמחק
  9. ofri the dogs master16 במרץ 2020 בשעה 4:46

    השיר מבוצע על ידי להקת גזוז. גזוז הייתה שותפות עסקית של דני סנדרסון ואברהם דשא פשנל בלבד. כל שאר חברי הלהקה הועסקו כשכירים. ההרכב כלל את מזי כהן וגידי גוב כזמרים, מוטי דיכנה כבסיסט וזמר, דני פאר כנגן פסנתר, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן כנגני כלי נשיפה ושלמה חממי
    מוזיקלית הציגה "גזוז" קו של רוק ידידותי, המושפע מרוקנרול אמריקני. השירים כללו נושאים הומוריסטיים ומשחקי מילים ורבים מהם הפכו ללהיטים , ביניהם "רוני", "אמא ודני", "חללית", "תה עושה סחרחורת", ו"תשע בכיכר".

    2. הרגשתי שאני מתחברת לשיר כי גם אני לא הייתי עושה את מה שהם אמרו שהם עושים, לדוגמא,אני לא אוכלת מצלחות שלא ניגבו אותן.

    3. אני לא אוהבת אבוקדו...

    השבמחק
  10. 1.שם ההרכב הוא גזוז. הזמר הוא דני סנדרסון,
    החברי ההרכב הם:גידי גוב,מטי דיכנה,שלמה חממי,דני פאר ומאיר שפייזר.
    השירים המוכרים הם:חללית,היא לא תדע.
    2.אני הרגשתי זהירות, קורונה.
    3.אני נגעלת מקיא וחוששת קצת מרופא שיניים.
    4.לבן,פוטנציאלי,טשולנט עושה ורידים,מתנוונת,מדיקלי.

    השבמחק
  11. 1 שם ההרכב:גזוז חברי הלהקה דני סנדרסון זיו בן מוטי דיכנה גרי רזניק מאיר שפייזר שלומה חממי מלי כהן ודני פאר זמר הלהקה:דני סנדרסון הרכבים נוספים:דודה כוורת גזוז
    שירים מוכרים:חללית אלף כאבאים אמא ודני
    2קורונה חורף חולה
    3אני נגעל מחתול שחור ועמבה

    השבמחק
  12. מצאו את השיר "תה עושה סחרחורת" ביוטיוב, האזינו לכולו פעמיים.
    בפעם הראשונה, צפו בכל הסרטון ובפעם השניה האזינו תוך כדי צפיה במילים דרך אתר שירונט.

    לאחר מכן ענו על השאלות הבאות כתגובה בבלוג :
    1. כתבו פסקה קצרה אודות ההרכב ששר את השיר. פסקה זו תכלול: את שם ההרכב? מי החברים בהרכב? מה שם הזמר? הרכבים נוספים שבהם היו שותפים חברי ההרכב? אלו שירים מוכרים נוספים יש להרכב זה?
    שם ההרכב : גזוז
    החברים בהרכב : ההרכב כלל את מזי כהן וגידי גוב כזמרים, מוטי דיכנה כבסיסט וזמר, דני פאר כנגן פסנתר, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן כנגני כלי נשיפה ושלמה חממי כנגן תופים.
    שם הזמר: דני סנדרסון
    הרכבים נוספים : כוורת
    שירים מוכרים: תשע בכיכר , היא לא תדע , אמא ודני

    2. ציינו אלו תחושות עלו בכם.ן בעת ההאזנה לשיר?
    צחוק .

    3. ציינו האם גם לכם.ן יש דברים שאתם.ן קצת חוששים.ות/נגעלים.ות מהם, זה יכול להיות גם משהו שכבר נכתב בשיר (אני למשל נגעלת מריח במרפאת רופא שיניים 😱)
    אותי מגעילים גוקים , מפחד לעלות במעלית ישנה מאוד מאוד.

    4. כתבו בקבוצה מילים חדשות שפגשתם.ן בשיר ואנו יחד נעזור בפיצוח שלהן.
    טשולנט – חמין אשכנזי
    מדיקלי – רפואי
    משימת בחירה, (בחרו שתי משימות מבין השלוש):
    1. המחישו בדרך שתבחרו אחת מן השורות בשיר, דרך צילום של עצמכם זה יכול להיות עם בני משפחה/ צילום של פריטים בבית/אימוג'ים/ציור.. מה שתבחרו.
    לא נוגע בכוסות שלא רחצו אותם


    2. הוסיפו כמה שורות משל עצמכם.ן לשיר?
    אני נזהר ממכוניות בכביש
    חוצה רק במעבר חציה
    לא נוגע בקקי בכלל
    וניזהר ומקפיד על כל כלל

    3. צלמו את עצמכם.ן עושים.ות ליפסינג לבית אחד מתוך השיר.
    סרטון וידאו נשלח לך לווצאפ

    השבמחק
  13. 1. שם ההרכב: גזוז
    חברי הלהקה: דני סנדרסון, מזי כהן, גידי גוב, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן, שלומה חממי.
    השירים שהם שרו: תשע בכיכר, היא לא תדע, אמא ודני, גוביינא.
    2. השיר קצת חופר
    3. אני נגעל מקינמון, חושש מסגירת קניונים ובתי קולנוע.
    4. לבן, פוטנציאלי, טשולנט, מתנוונת.

    משימת בחירה
    יום, יום אבדוק את חום המצח
    ואם הכל ילך יפה
    פשוט אחיה לנצח
    כי לא איכפת לי מקורונה לבטח

    השבמחק
  14. לילי זייברט, מיה כהן, דניאלה אבן פיקרסקי.16 במרץ 2020 בשעה 6:55

    1. שם הלהקה- גזוז
    חברי הלהקה- דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן, שלמה חממי.
    הרכבים נוספים שבהם היו שותפים חברי ההרכב- משינה, דודה, תיסלם, כוורת, סנדרסון, בנזין.
    שירים מוכרים של חברי הלהקה- תקלה מהתחלה, שיר עבודה,כחול ים תיכון, חללית, גוביינא, גלגול שני, רוני, ציפי פרימו, המנון ליום חול, היא לא תדע, אה או, סיפור לבנה, תשע בכיכר, מילים יפות, לכבוד הקיץ, רק עם אופנוע, לב דפוק, היא התיישבה ליד פסנטר, אמא ודני, תה עושה סחרחורת.
    2. צמרמורת וקצת גועל.
    3. אנחנו חוששות ממחטים, אנחנו נגעלות מחרקים, ומבתי חולים.
    4. לא הבנו את המילים: מתנוונת, טשולנט, לבן.
    5.

    השבמחק
  15. 1. ההרכב כלל את: מזי כהן, גידי גוב, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן ושלמה חממי.
    שם הזמר: דני סנדרסון.
    שם ההרכב: גזוז.
    שירים נוספים של הלהקה: חללית, אימא ודני, לכבוד הקיץ, אה אי, רק עם האופנוע.
    הרכבים נוספים: פרימירה, דודה, כוורת.
    2. בי אלתה תחושה מוזרה כי לא הבנתי ממש בהתחלה מה הוא אומר.
    3. אני תמיד חוששת מרופאי שניים.
    4. טשולנט
    5. 1-יום ויום אבדוק את חום המצח
    2- מתעטש רק על המרפק,
    וכך גם משתעל.

    השבמחק
  16. אנאבל לנסקי16 במרץ 2020 בשעה 8:01

    שיעור מס' 2.
    1. שם ההרכב הוא גזוז. חברי הלהקה הם: זיו בן, מוטי דיכנה, דני סנדרסון, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שפייזר, שלמה חממי, מזי כהן, גידי גוב. הזמר הוא דני סנדרסון. סנדרסון היה חלק מההרכבים כוורת ודודה. גידי גוב היה בהרכבים הכבש השישה עשר כוורת ודודה. שיר מפורסם נוסף שיש להרכב זה חללית
    2. התחושות שעלו בי בזמן ההאזנה לשיר גרמה לי לחשוב על מה שאנחנו עוברים עם נגיף הקורונה.
    3. אני למשל ניגעלת מאוד שמישהו מיתעתש לידי ואני גם ניגעלת מעכבישים.
    4. מילים בשיר שלא הכרתי: פוטנציאלי, טשולנט, מתנוונת, מדיקלי. 

    השבמחק
  17. 1 להקת גזוז שרה את השיר תה עושה סחרחורות .
    בלהקה יש תישעה חברים: דני סנדרסון , גידי גוב , מזי כהן , מוטי דיכנה , דני פאר , מאיר שפייזר , גרי רזניק , זין בן ושלמה חממי.
    דני סנדרסון שר את השיר תה עושה סחרחרות.
    גידי היה גם בלהקת הנחל וגם בלהקת כורת
    מזי כהן היתה גם בלהקת כורת וגם בלהקת דודה
    השירים הנוספים המוכרים של הלהקה הם: רוני , אמא ודני , וחללית.

    2 לי זה נשמע מצחיק עם חרוזים וגם מזכיר קצת את הקורנה ( שצריכים לישטוף ידים ולישמור על הניקיון )
    3. אני ניגעל מריח של שקיות מלאות בזבל
    4. לא הבנתי חיידק פוטנציאלי , וטשולנט עושה ורידים , נזהר באופן מדיקלי
    משימות בחיר
    שורות לשיר:
    לא אלחץ ידים אפילו לשכנים.
    את הנעליים אנקה רק במגבונים.
    אקפיד לשים מסכה עעעל הפנים


    השבמחק
  18. חלק א 1. הלהקה: גזוז, הזמר: דני סנדרסון, חברי הלהקה: מזי כהן, דני סנדרסון, גידי גוב, מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן,ושלמה חממי. להקות נוספות: כוורת, דודה. איזה עוד שירים מפורסמים יש לגזוז: חללית, אמא ודני, תשע בכיכר, היא לא תדע,רוני.

    השבמחק
  19. 2. הרגשתי: שיר קופצני ושמח, שקצת מתאר קורונה, או מחלות וחיידקים. צחוק. מיכאל

    השבמחק
  20. 3. אני נגעל/חושש מ: תולעים, רכבות הרים מפחידות, קצת מקורונה,

    השבמחק
  21. 1.
    א' גזוז
    ב' הלהקה הוקמה על ידי אברהם דשא ודני סנדרסון שבנוסף הוא זמר בלהקה ונגן גיטרה. מזי כהן וגדי גוב הם זמרים, מוטי דיכנה בסיסט וזמר, דני פאר הוא נגן פסנטר, מאיר שפייזר, גרי רזניק וזיו בן הם נגני כלי נשיפה ושלמה חממי נגן תופים.לשם של השיר קוראים תה עושה סחרחורת ובין שאר השירים שלהם יש גם את: "אמא ודני", "רוני", "חללית" ו-"תשע בכיכר".
    2.קצת גועל
    3.אני חוששת מריח בבתי חולים ובמרפאות שיינים
    משימת בחירה 2.
    לא לוחץ ידיים לא מנשק
    על הלחיים לא עומד
    קרוב למישהו ברחוב
    עוטף הכל בניילונים
    ושוטף עם מים שותה
    רק תה גם עם זה
    לא הכי שווה

    השבמחק
  22. 1 שם ההרכב גזוז
    חברי ההרכב זיו בן,מוטי דיכנה, דני סנדרון, גרי רזניק, דני פאר, מאיר שלמה, חממי מזי כהן,גידי גוב הזמר דני סנדרון להקות נוספות דודה כוורת שירים חלליתתשע בכיכר אמא ודני
    2 שיר של חיידקים וקורונה

    השבמחק
  23. 1. מדובר על להקת גזוז שכללה את הזמרים דני סנדרסון, גידי גוב ומזי כהן וכמובן 6 מחברי הלהקה שניגנו בגיטרה וכלי נשיפה, מוטי, דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בן ושלמה חממי.
    שירים מוכרים: היא לא תדע, חללית, רוני, לכבוד הקיץ ועוד.

    2. עלו בי התחושות הבאות:
    פחד - מלהידבק ולהיות חולים.
    בטחון: שיש רופאים שמטפלים בנו ושומרים עלינו.
    מודעות: להתמודד נכון עם מחלות.

    3. אני נגעל מהצורה והריח של פרות רוקבים.

    4. רגל תרנגולת, פוטנציאל, מתנוונת, מדקלי.

    5. אני נמנע מלבקר את סבא וסבתא כי אם אני חולה לא יהיה להם סבבה.

    השבמחק
  24. 1. שם הלהקה הוא גזוז ושם הזמר הוא דני סנדרסון גידי גוב מזי כהן דני פאר מוטי דיכנה מאיר שפייזר זיו בן גרי רזניק ושלמה חממי והשירים הם חללית רק עם אופנועה היא לא תדע ועוד. גאיה

    השבמחק
  25. שם הרכב הלהקה הוא גזוז, הזמרים בהרכב הם: דני סנדרסון, גידי גוב ומזי כהן. הזמר של השיר תה עושה סחרחורת הוא דני סנדרסון. ההרכב הנוסף שבהם חברי הקבוצה היו שותפים, הוא כוורת. שירים נוספים של ההרכב הם: חללית והיא לא תדע.
    2. התחושות שעלו בי הם זכרונות שבהם נלחצתי או נזהרתי.
    3. אני חוששת שאמא שלי תדבק בקורונה כי היא בהריון.
    4. פוטנציאלי, טשולנט, מתנוונת, מדיקלי

    השבמחק
  26. לילי פינס
    1: שם הלהקה הוא גזוז, חברי הלהקה הם הזמרים דני סנדרסון, גידי גוב, מזי כהן, והנגנים-מוטי דיכנה, דני פאר, מאיר שפייזר, גרי רזניק, זיו בם ושלמה חממי. השירים המוכרים של הלהקה הם- חללית, היא לא תדע, רוני, תה עושה סחרחורת ועוד.

    2.התחושות שעלו בי בזמן שמיעת השיר הן:
    פחד- מפני להידבק במחלות
    רוגע- בגלל שההורים מסבירים לנו ויש רופאים
    כעס- כי יש אנשים שלא מכבדים דברים שאתה מבקש מהם

    3.אני מאוד מאוד נגעלת מריח של דגים ואני חוששת שאנשים שחשובים לי יחלו

    4. הבנתי הכל...

    5.משימה מיוחדת- אני מוסיפה בית לשיר:
    לא נותן כיפים ולא לוחץ ת'יד
    וגם עם המרפק רק במקרה מיוחד
    אני שוטף ידיים כמו בחדר ניתוח
    שומר מאנשים גם רק מרחק בטוח

    השבמחק
  27. 2. אני הרגשתי שהשיר דומה לקורונה אני לא ממש היתחברתי לשיר כי אני לא כל ניזהרת מחיידקים כמובן שאני נזהרת אבל לא כמו בשיר. גאיה

    השבמחק
  28. 3.אני נגעלת מג'וקים וחוששת מחלומות רעים. גאיה

    השבמחק
  29. 4.אני הכרתי את המילים טשולנט ומתנוונת. גאיה

    השבמחק