יום ראשון, 29 במרץ 2020

שיעור מקוון יום שני- 30.3


בוקר טוב לכולן.ם
כל הכבוד לכולכם על העבודה הקשה אתם יכולים להיות גאים בעצמכם!
והנה אנחנו ממשיכים...

מתמטיקה-
ניפגש עם נופר בשתי קבוצות את ב11:00 והשניה ב12:00
אשלח קישורים בקבוצת הוואסאפ שלנו כמה דקות לפני
שימו 💓
עליכם להכנס לשיעור בזמן *
 הגיעו עם מחברת, חוברת וכלי כתיבה *
 אנא הגיעו עם השאלות והבעיות שעלו לכן.ם מהשיעור של אתמול *
שבו במקום שקט והיו מוכנים ומרוכזים ללמידה *

כישורי שפה+כתיבה-
קראו את פרקים 7+8 של פצפונת ואנטון.
הפרק השמיני בספר הינו פרק מרכזי וחשוב בהבנת הנקרא, הכתיבה ובכישורי השפה בכלל.

                                            עבודה על פרק 8
1.      לפניכם מאגר תכונות אשר נלקחו מהפרקים שקראתן.ם עד כה בפצפונת ואנטון. מיינו בטבלה את תכונות האופי שלפניכם לתכונות חיוביות ושליליות.
רגיש, רציני, שקרן, מוכשר, נחמד, מהיר, ביקורתי, למדן, מפוזר, טיפש, זריז, איטי, עצלן, מסודר, נעים, אמיץ, חברותי, דייקן, מטופח/מטופחת, חכם, יעיל, מעשי, חשדן, מצחיק, חרוץ, אדיב, אחראי, דברן, מבולבל, מסור, אמין, יסודי, שתקן, מיוחד, נמרץ, גמיש, יצירתי, סקרן, מאורגן, קולני, יציב, אנושי, פחדן, נדיב, רציני, "חריף", מעשי, קמצן, נעים, עקשן, אלים, כישרוני, כעסן, זהיר, קפדן, עדין, תרבותי, סבלן, עליז, צייתן, מרדן, בזבזן, נאמן, שמרן, רגיש, חסכן, פטפטן, ותרן, שחצן, בדרן.

תכונות חיוביות
תכונות שליליות




# יכול להיות שתכונה אחת יכולה להיות חיובית וגם שלילית? בהחלט!
2.      אפיינו את דמותה של פצפונת באפיון חיצוני ופנימי. לצד כל איפיון הביאו הוכחה מן הפרק.
תוכלו להיעזר במאגר התכונות משאלה 1
אפיון חיצוני – מה שניתן לראות: מראה, לבוש, שיער וכו'
איפון פנימי – תכונות האופי העולים אודות הדמות.

לדוגמא:
אפיון חיצוני:
1.מצבה הכלכלי של פצפונת הוא טוב מכיוון שיש לה נהג (מר הולק) והוא אוסף אותה מבית הספר עם רכב מפואר. – "הנהג הצדיע לה כדרך נהגים כשיצאה מפתח בית הספר ופתח את הדלת"

כל חברותיה רואות את הרכב המפואר שמגיע לאסוף את פצפונת. על כן, אנו יודעים בודאות שמצבה הכלכלי הוא טוב.

אפיון פנימי:
1. פצפונת היא אמיצה מפני שבוחרת לדבר עם מר ברמזר באופן תקיף ומתחכם, כל זאת כדי לעזור לחברה אנטון. – "ואז אדוני מתיישב לו וכותב לאמו של הילד מכתב..."

אנו הקוראים יכולים להעיד על אופיה של פצפונת כאמיצה מאחר ופונה למורה של אנטון בבטחון מלא.

*הקפידו על ניסוח ברור ומפורט, סימני פיסוק וללא שגיאות כתיב.
*שלחו לי למייל shanaoren@gmail.com

בהצלחה!!
  

מגמות:

תאטרון-
לאחר קריאת המחזה עליכן.ם להכנס לדף הקבוצה של המורה שלכם ולבצע את המטלות עד ליום שישי הקרוב ה3.4.
תלמידים של אבנר שלומדים ביום ראשון 12:00-13:30ויום חמישי 8:15-9:50 אתן.ם קבוצה 1
תלמידים של אבנר שלומדים ביום ראשון 13:30-15:15ויום חמישי 10:15-11:40 אתן.ם קבוצה 2

אמנות פלסטית-
תחרות מסכת קורונה!
אנא הכנסו לאתר המגמה לקבלת פרטים נוספים.

שיהיה המשך יום מקסים, 
אני כאן לכל שאלה, בעיה ועניין,
חיבוק גדול 
שני

2 תגובות: