יום חמישי, 26 במרץ 2020

חזרנו..! :) שיעור מקוון 26.

שלום תלמידים אהובים שלי,

התגעגתי מאוד 💓
אחרי שנחתם כמה ימים חזרנו למתכונת הישנה חדשה... בכל יום בשעה 9:30 אעלה משימות לבלוג ועליכם לסיים את המשימות בכל יום עד השעה 15:30, כמובן שאם ההורים שלכם זקוקים למחשב תוכלו לסיים את המשימות מאוחר יותר.
עליכם לבחור את הדרך הנוחה לכן.ם לשלוח לי לבדיקה- בלוג, מייל או תמונה לווצאפ האישי שלי.
מוכנים...מתחילים!

כישורי חיים:
היום בשעה 10:00 במערכת השידורים הלאומית מתקים שיעור בנושא "משפיעים לטובה"- על אכפתיות והתחשבות, מזימנה את כולן.ם לצפות בשיעור.

כישורי שפה:
* מילה טובה 2- גופים וזמנים, עמודים 39-41 עד שאלה מס 6 כולל בעמוד 41.
* תרגול באופק- בונים פעלים

אנגלית:
אוהד שייך שתי משימות בגלים, עליכן.ם לבצע את שתיהן.

מדעים:
מצבי הצבירה של החומר- צפו בפרק מבנה החומר בסדרה להיות מדען עם פרופסור דן.

שימו לב! היום תפגשו בזום עם שירן לשיעור מדעים אחרי שצפיתן.ם בפרק! 
אנא הגיעו מרוכזים עם מחברת מדעים וכלי כתיבה. 
בשעה 14:00 קבוצה א' עד מספר 17 (ברשימת שמות)
בשעה 14:30 קבוצה ב' מספר 18 ועד הסוף (ברשימת שמות)
*מי שלא בטוח איזה מספר הוא שיתקשר אלי.

אמנות פלסטית:
תלמידי הקבוצה של איתמר מתבקשים להכנס לאתר של המגמה ולבצע את המטלה שלו, איתמר עדיין ממתין לתוצרים שלכן.ם.
להלן משימה לתלמידים של תמר בלבד!- נא לשלוח את התוצרים למייל של תמר(כתובות המייל מופיעים באתר המגמה)

שימוש במצלמת טלפון סלולרי (ווידאו) התרגיל:

כיצד נראה מסלול הבוקר שלכם מרגע שהתעוררתם?

עליכם לצלם את כפות רגליכם צועדות את המסלול ( נניח-מהמיטה לצחצוח שיניים..., אח"כ למטבח...ו..??

אפשר לשלב בסרטון מלל או מוזיקה..

את המצלמה (המכשיר הסלולרי אחזו כשהוא מופנה לכפות רגליכם בלבד )

הקפידו שהסרטון לא יהיה ארוך מידי...(-:

תרגיל 2 ציור / רישום- על דף נייר A4 או בריסטול

צירו את צלחת ארוחת הבוקר שלכם כולל כל מה שבתוכה ולידה ( כוס שתיה, סכו"ם..)

* אפשר להוסיף רקע של מרקם השולחן או המפה עליהם מונחת ארוחת הבוקר.

* הוסיפו כותרת קטנה - ארוחת הבוקר של....(שמכם)

הקפידו כמו תמיד על הצללות וצביעה (במידה וזה לא רק רישום עיפרון)

להתראות, תמר

מחול:
את התוצרים יש לשלוח ליעל רביד- 0502008159

זהו להיום...
אוהבת אותכם
שני

2 תגובות:

  1. מיה ודניאלה26 במרץ 2020 בשעה 4:43

    מילה טובה 2
    1
    יחיד רבים
    גוף ראשון: מדבר/מדברת אני. גוף ראשון: מדברים/מדברות אנחנו
    גוף שני: נוכח אתה. גוף שני: נוכחים אתם
    נוכחת את נוכחות אתן
    גוף שלישי: נסתר הוא. גוף שלישי: נסתרים הם
    נסתרת. היא. נסתרות. הן
    2
    הפועל. הזמן. הגוף
    שמעתם. עבר. נוכחים
    ראינו. עבר. נוכחים
    תתחמקו. עתיד. נוכחים
    נכנסת. עבר. נוכח
    ברחה. עבר. נסתר
    יכנסו. עתיד. נסתר
    תספרי. עתיד. נוכחת
    שילם. עבר. נסתר
    הפרדת. עבר. נוכחת
    נדריך. עתיד. מדברים

    3
    שמעתם שלמאיה היתה מסיבת יום הולדת
    רוני ומאיה ניכנס לבריכה
    בצופים אמרו לנו שנדריך רך שיכבת ד׳
    אני ורוני הינו בספריה וראינו את הספר שלגיה ושיבעת הגמדים

    4
    גוף ראשון. גוף שני. גוף שלישי
    נרדמתי. נרדמת. נרדם
    עבדנו. עבדת. עבדו
    צחקנו. צחקת. צחקה
    מצאתי. מצת. מצאו
    שיחקנו. שיחקת. שיחקה
    ציירתי ציירנו צייר
    פתחתי פתחת פתח
    התלבשתי התלבשתן התלבש

    5
    עבר אווה עתיד
    אלכו אוכלים נשתה
    נרדמו קוראות. תלך
    גזרתי. מדברים. נארגן
    הישתתפנו מפליגות תדבר
    6
    א. שהמורה שאל מי מדבר אורי אמר אבא שלי
    ב. המורה : מי מדבר
    אורי: אבא של אורי

    השבמחק
  2. שפה
    1. יחיד רבים
    גוף ראשון: מדבר/ת אני מדברים/מדברות הם/הן
    גוף שני: נוכח הוא נוכחים אתם
    נוכחת את נוכחות אתן אתן
    גוף שלישי: נסתר הוא נסתרים אתם
    נסתרת היא נסתרות אתן
    2.
    הפועל הזמן הגוף
    שמעתם עבר נוכחים
    ראינו עבר ראשון
    תתחמקו עתיד שני
    נכנסת הווה שני
    ברחה עבר שלישי
    יכנסו עתיד שלישי
    תספרי עתיד שני
    שילם עבר שלישי
    הפרדת עבר שני
    נדריך עתיד ראשון

    3.
    שמעתם שכל החולים יכנסו לבידוד?
    ראינו שנכנסת למסעדה, היה לך טעים?
    כשתחזרי מהטיול תספרי לי איך היה לך.
    הן יכנסו הביתה בשעה 4:00
    4.
    גוף ראשון גוף שני גוף שלישי
    נרדמתי נרדמת נרדם
    עבדנו עבדת עבד
    צוחק צוחק צחקה
    מצאתי מצאת מצאנו
    שיחקנו שיחקת שיחק
    ציירנו ציירתם צייר
    פתחתי פתחת פתח
    התלבשתי התלבשתן התלבש

    5.
    עבר הווה עתיד
    הלכו אוכלים נשתה
    נרדמו קוראות אתהלך
    גזרתי מדברים נארגן
    השתתפנו מפלגים תדבר

    6.
    א. אורי אמר "אבא שלי" במקום "אבא של אורי".
    ב.”אורי לא יוכל לבוא היום לבית הספר. הוא חולה",
    מי מדבר שאל המורה.
    “אבא של אורי".

    השבמחק